Tillbaka till medeltiden


Denna vecka är det medeltidsveckan i stan! Detta innebär rent praktiskt att folk klär ut sig i medeltida kläder och går runt och myser i dessa under en veckas tid. Detta innebär också att alla gamla tjejer och killar som redan lyckats fly från stsaden kommer hem igen, vilket för min egen del innebär att jag med all säkerhet kommer stöta på en och annan gammal klass- och barndomskompis under veckans gång, det är alltid roligt!

Det innebär självklart även en del kalas under veckans gång! I och med att det är lillördag idag så bestämde jag och IT-Tommy oss för att gå ut och ta tempern på staden..


Tusentals människor har samlats för att lyssna på den gamle Nordman.


Tre stycken öl tack! Varav en digital.


Efter ett par ölrundor på stan var det dags att gå hemmåt och läsa min bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0