Lördagseftermiddagen


Känner du att du har något alldeles extra inom dig som du är riktigt duktig på att göra?
Det gör jag och det är att äta ute istället för att stå och laga mat hemma, speciellt under semestern! Har blivit både en och två omgångar denna sommar då jag och min trogne vän IT-Tommy stuckit ut och käkat...


Kycklingsallad med en diet coke till det.

Idag skulle visa sig inte vara ett undan tag heller....

Efter måltiden tog vi en promenad över staden och notera något väldigt lustigt. Något vi aldrig sett tidigare varken här i stan eller i någon annan större eller mindre stad överhuvudtaget. Min första tanke när jag såg detta var att det MÅSTE finnas en bakomvarande orsak till att kommunen valt att sätta upp denna skylt.

Kan det verkligen vara så år 2008 i Sverige, allt folk gör sånna dumheter?
Kan det verkligen de???!


Varning mitt i stad..


Ja.. Få inte för dig något dumt nu!

Håll med om att det är ganska roligt, eller rättare sagt... Ganska sjukt?
År 2008 i Sverige....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är alltid uppe på nätterna :P Värsta nattugglan är jag! Tycker alltid om att vara vaken på nätterna och sova på dagarna :P hehe

2008-08-03 @ 13:47:12
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

haha, ja men den är ganska rolig! ;D

2008-08-03 @ 14:22:22
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0