Fredagskväll med Bio


Fredagskvällen håller på att lida mot sitt slut, men jag har haft jättekul! Det börja med att jag och IT-Tommy fick för oss att vi skulle åka till en av våra större grannkommuner och se filmen X-Files : I want to believe.



Filmen var väl sådär, fick hosta upp 95kr för biljetter men det kanske det var värt, dock finns det inga aliens med i denna film och då blev man lite ledsen i ögat.


IT-Tommy och två stycken Diet Coke's.



Vi passa även på att käka innan bion, här på ett väldigt trevlig restaurang. Beställt in en diet Coke och en ciabatta med kyckling, riiktigt gott!

Kvällen avslutade jag med att åka hem och svänga förbi Statoil där jag köpte en stor diet coke och en påse godis, mums.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaså du tittar på klänningar du ;p ingen solning?

2008-08-02 @ 00:02:42
URL: http://nostawen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0